Smart Raport przejmuje dotychczasowe obowiązki klientów
Wynajmując urządzenia nie musisz pamiętać o zamawianiu tonerów
Wszystko pod konrolą
Smart Raport czuwa nad ciągłą pracą urządzeń drukujących w Twojej firmie.
System dedykowany jest klientom wynajmującym urządzenia drukujące. Uruchomiliśmy go dla wszystkich obecnych oraz nowych klientów korzystających z naszych usług. Pozwala zupełnie odciążyć właścicieli firm i ich pracowników.
- Automatyczne zamawianie tonerów
- Automatyczne wzywanie serwisu
- Automatyczne zgłaszanie stanu liczników
Dzięki Smart Raport kserokopiarki same zamawiają materiały eksploatacyjne zanim jeszcze się skończą – nowy toner zawsze jest czas, jeszcze zanim skończy się stary. Urządzenie zgłasza też występujące awarie w maszynie raportując nam wszystkie błędy, które wystąpią w trakcie pracy. Pozwala nam to na szybszą reakcję, a często naprawę urządzenia jeszcze przed wystąpieniem poważniejszej usterki. W skrócie: zadaniem systemu Smart Raport jest utrzymanie ciągłej pracy wynajmowanych urządzeń i odciążenie obowiązków klientów do minimum.
Częste pytania
Ile kosztuje Smart Raport dla jednego urządzenia?
Nie pobieramy opłat za podłączenie urządzeń do systemu. Każde wynajmowane urządzenie Konica Minolta podłączamy do systemu – chyba, że nie pozwalają na to warunki u klienta.
Jeśli posiadasz urządzenie na własność i chcesz uruchomić Smart Raport w swojej firmie – skontaktuj się z nami: 34 363 39 00
Czy Wajpol ma dostęp do moich skanów i dokumentów, które drukuję?
Nie. Nie mamy dostępu do żadnych plików ani poufnych danych na urządzeniach naszych klientów. Projektując Smart Raport szczególną uwagę zwracaliśmy na prywatność naszych klientów. Komunikacja urządzeń z serwerem odbywa się jednokierunkowo, a to oznacza, że maszyny samodzielnie wysyłają nam raporty, liczniki oraz zamówienia na toner czy serwis. Nie mamy zdalnego dostępu do żadnego urządzenia, a wszystkie dane zbierane przez system dotyczą jedynie statystyk z drukarek i kserokopiarek, które ułatwiają dostarczanie wszystkich materiałów na czas.
Czy konieczna jest instalacja oprogramowania na komputerze?
Nie – wszystko konfigurujemy bezpośrednio w urządzeniach – nie wymaga instalacji oprogramowania na żadnym komputerze ani serwerze u klienta.
Czy muszę się logować, aby wysyłać raporty?
Nie – Wszystko działa automatycznie i jest obsługiwane przez naszych pracowników.
Szybki kontakt